Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα
Επιφάνεια:
67,50 m2
Κατάσταση:
Υλοποιημένο
Έτος:
2017
Ομάδα:
Λούις Μπαρώ, Ελισάνια Μιχαλοπούλου Η
ζώνη έκθεσης προϊόντων ορίζεται χωρικά από το στοιχείο της οροφής, η οποία αναπτύσσεται
στην περίμετρο και στηρίζεται σε προθήκες διπλής όψης. Στόχος είναι η
δημιουργία ενός περιπτέρου το οποίο απευθύνεται στον επισκέπτη της έκθεσης,
εξωτερικεύοντας την παρουσία της εταιρείας, και ταυτόχρονα διασφαλίζει έναν
φιλικό εσωτερικό χώρο συζήτησης.
|