EN | GR
 
 
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
ΑΡΧΕΙΟ ΕΡΓΩΝ
 

FORD Αυτοκίνηση

ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ
 

Θέση: Πρώην Αν. Αερολιμένας Αθηνών, Ελλάδα
Επιφάνεια: 550m2
Κατάσταση: Υλοποιημένο
Έτος: 2008
Ομάδα:
Λούις Μπαρώ, Κατερίνα Κουλούρη

Πρόκειται για μία εφήμερη κατασκευή εκθεσιακού περιπτέρου γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας επιφάνειας 550m2 η οποία υλοποιήθηκε σε 5 ημέρες στα πλαίσια της έκθεσης ¨Αυτοκίνηση 2008¨. Μοναδικό έκθεμα του περιπτέρου αποτελεί ένα συγκεκριμένο μοντέλο της εταιρίας σε διαφορετικές εκδόσεις.Το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ηλικίας 20-35 ετών. Χρησιμοποιώντας τα δύο βασικά χρώματα της διαφημιστικής καμπάνιας του συγκεκριμένου μοντέλου, το μαύρο και το μωβ, δημιουργείται ένα δίκτυο ανισοπαχών γραμμών εντείνοντας την αίσθηση της προοπτικής και της κίνησης. Οι γραμμές αυτές δημιουργούν μία ενδιαφέρουσα αντίθεση με το λευκό δάπεδο και καθώς διατρέχουν, τέμνουν και αποδομούν το σύνολο της επιφάνειας, αναδιπλώνονται στην πλάτη του περιπτέρου ενοποιώντας τις δύο βασικές διαστάσεις του περιπτέρου. Η αίσθηση της προοπτικής και του βάθους εντείνεται ακόμα περισσότερο με τη χρήση ημιδιαπερατών εκτυπώσεων, επιτρέποντας στον επισκέπτη να έχει μία σφαιρική αντίληψη του χώρου δίχως να εκτρέπεται το βλέμμα του από τα βασικά εκθέματα. Στο πίσω τμήμα του περιπτέρου χωροθετείται ένα στέγαστρο με καμπύλη απόληξη το οποίο σε συνδυασμό με το υαλοστάσιο ορίζει το χώρο του Bar και ταυτόχρονα συμπεριλαμβάνει τους αναγκαίους βοηθητικούς χώρους για τη σωστή λειτουργία του περιπτέρου.

 
 
back
 
 
EN
GR
 

FORD Αυτοκίνηση

ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ

Θέση: Πρώην Αν. Αερολιμένας Αθηνών, Ελλάδα
Επιφάνεια: 550m2
Κατάσταση: Υλοποιημένο
Έτος: 2008
Ομάδα:
Λούις Μπαρώ, Κατερίνα Κουλούρη

Πρόκειται για μία εφήμερη κατασκευή εκθεσιακού περιπτέρου γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας επιφάνειας 550m2 η οποία υλοποιήθηκε σε 5 ημέρες στα πλαίσια της έκθεσης ¨Αυτοκίνηση 2008¨. Μοναδικό έκθεμα του περιπτέρου αποτελεί ένα συγκεκριμένο μοντέλο της εταιρίας σε διαφορετικές εκδόσεις.Το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ηλικίας 20-35 ετών. Χρησιμοποιώντας τα δύο βασικά χρώματα της διαφημιστικής καμπάνιας του συγκεκριμένου μοντέλου, το μαύρο και το μωβ, δημιουργείται ένα δίκτυο ανισοπαχών γραμμών εντείνοντας την αίσθηση της προοπτικής και της κίνησης. Οι γραμμές αυτές δημιουργούν μία ενδιαφέρουσα αντίθεση με το λευκό δάπεδο και καθώς διατρέχουν, τέμνουν και αποδομούν το σύνολο της επιφάνειας, αναδιπλώνονται στην πλάτη του περιπτέρου ενοποιώντας τις δύο βασικές διαστάσεις του περιπτέρου. Η αίσθηση της προοπτικής και του βάθους εντείνεται ακόμα περισσότερο με τη χρήση ημιδιαπερατών εκτυπώσεων, επιτρέποντας στον επισκέπτη να έχει μία σφαιρική αντίληψη του χώρου δίχως να εκτρέπεται το βλέμμα του από τα βασικά εκθέματα. Στο πίσω τμήμα του περιπτέρου χωροθετείται ένα στέγαστρο με καμπύλη απόληξη το οποίο σε συνδυασμό με το υαλοστάσιο ορίζει το χώρο του Bar και ταυτόχρονα συμπεριλαμβάνει τους αναγκαίους βοηθητικούς χώρους για τη σωστή λειτουργία του περιπτέρου.

 
 
back
 
 
find out more about us in..
FACEBOOK | LINKEDIN | PINTEREST | INSTAGRAM
COPYRIGHT @2016 BARAULT | ALL RIGHTS RESERVED