Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα Επιφάνεια: 58,50m2 Κατάσταση: Μελέτη Έτος: 2014 Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Λουίζα Πολυζογωπούλου
Ο σχεδιασμός του περιπτέρου έπρεπε να αντικατοπτρίζει την δυναμική της εταιρείας. Για το λόγο αυτό, δημιουργείται ένα γενναίο άνοιγμα προς τους διαδρόμους κίνησης του εκθεσιακού κέντρου, με χαράξεις που δημιουργούν ένα δυναμικό μοτίβο, το οποίο στην οροφή αποδομείται για να δημιουργήσει φωτεινές εσοχές σε έντονα γεωμετρικά σχήματα. Η κυρίαρχη παρουσία του λευκού, παράλληλα με την επιλεκτική χρήση του μπλε αποτελούν σαφή αναφορά στο λογότυπο της εταιρείας.
|