Θέση: Φρανκφούρτη, Γερμανία
Επιφάνεια: 54m2
Κατάσταση: Κατασκευή
Έτος: 2016
Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Ελισάνια Μιχαλοπούλου
Η σχεδιαστική προσέγγιση
εντάσσει στη μορφή του εκθεσιακού περιπτέρου την αφαιρετική προβολή των
προϊόντων της εταιρίας. Τα προιόντα σηματοδοτούν την περίμετρο και τοποθετούνται
ως οπτικό φίλτρο από και προς το χώρο του περιπτέρου. Συγχρόνως, δημιουργούν ένα
ενδιαφέρον οπτικό σύμπλεγμα διασταυρούμενων χαράξεων στο χώρο. Το λογότυπο, επαναχαράσσεται και
διαμορφώνεται ως κυρίαρχο στοιχείο, στις κλειστές πλευρές του περιπτέρου.
|