Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα Επιφάνεια: 88m2 Κατάσταση: Μελέτη Έτος: 2014 Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Λουίζα Πολυζογωπούλου
Το λογότυπο με τις πολύχρωμες φυσαλίδες της εταιρείας, έδωσε το έναυσμα για μία ανάλαφρη και pop προσέγγιση στο σχεδιασμό του περιπτέρου. Ως floor graphic, οι φυσαλίδες «παραλαμβάνουν» τον επισκέπτη από το διάδρομο της έκθεσης και τον «οδηγούν» στην πλάτη του περιπτέρου, όπου οι ίδιες αυτές φυσαλίδες, μετατρέπονται σε φωτεινές προθήκες εναπόθεσης προϊόντων. Η ελληνικότητα της LUX, υλοποιείται με την τοποθέτηση ελληνικών εσπεριδοειδών δέντρων, που προσφέρει και την απαιτούμενη επαφή του επισκέπτη με την πρώτη ύλη των προϊόντων της εταιρείας.
|