Θέση: Metropolitan Expo, Ελλάδα Επιφάνεια: 152m2
Κατάσταση: Μελέτη
Έτος: 2016
Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Κλέλια Ντάσση
Οι τεθλασμένες δυναμικές χαράξεις αποτελούν το
βασικό σχεδιαστικό εργαλείο για το εκθεσιακό περίπτερο της Unilever. Τα δύο κανάλια προϊόντων
προβάλλονται σε δύο ανεξάρτητα bar δημιουργώντας
τη δυνατότητα της περιφερειακής κίνησης των επισκεπτών. Η οροφή στηρίζεται στις
ειδικές προθήκες προβολής και αποτελεί τον σύνδεσμο μεταξύ των δύο καναλιών.
|