Θέση: Παρίσι, Γαλλία Επιφάνεια: 109,25m2 Κατάσταση: Μελέτη Έτος: 2014 Ομάδα: Λούις Μπαρώ, Κλέλια Ντάσση
Η σχεδιαστική ιδέα ήταν οτι οι χώροι προκύπτουν από την αφαιρετική μέθοδο ενός συμπαγούς όγκου. Ακανόνιστες σχεδόν ρευστές διατρήσεις δημιουργούνται οι οποίες μεταφράζονται ανάλογα με τη χρήση τους σε εισόδους, χώρους έκθεσης των προϊόντων, κυκλοφορία και βοηθητικούς χώρους. Αποτέλεσμα της κατασκευαστικής ένα λιτό αλλά και στιβαρό περίπτερο το οποίο αντιπροσωπεύει άριστα τις αξίες της Unipharma. Ο αυστηρός λευκός χρωματισμός αναδυκνύει το πράσινο το οποίο είναι και το εταιρικό χρώμα.
|